Followers

Saturday 10 September 2011

Open house x meriah..

hurm..asslamualaikumm....smalam aku ade uat open house....aku ingat meriah la..sbb kwan2 karib aku nak dtg.tp tu smua dlam mimpi je....tp nsib la dua shabat aku ni besusah payah dtg umah aku dari jauh..thankx ZAINUDDIN and PUTRA..ko la kwan aku,,,tp mungkin aku pham keadaan dorang yg x ley dtg...x pe..aku x kisah...tahun depan insyaallah ade lg..ntah la...aku pon da naik bosan da..nak ajak mcm x nak ajak je...nnti kalo x ajak ade orng mengata plak...lg la aku bengang kalo ade orng uat cm2 kat aku...aku ukan nye nak mara2 orng..aku da x tahan da ngan karenah mmber aku...slame ni aku diam je...aku mlaz plak nak kecikkan hati orng..nnti dorang anti..lpaz tu start la cerita mengarut yg kuar...urmmm..skunk ni terpulang la pade korang smua...ape nak jadi..jadi la...jngan time susah bawu caru aku,..tu je yg aku nak cite...
terimakasih sudi baca :)

1 comment: